для учнів

5 клас
Параграф 32 Властивості води. 
 Прочитати та усно відповісти на питання 1-5 на ст.153.


6 клас
Параграф 29 Тривалість життя листків. Видозміни листка. 
Прочитати та усно відповісти напитання на ст.116.


7 клас
Параграф 29 Різноманітність ссавців: хоботні, копитні, китоподібні.
Прочитати та усно відповісти на питання1-5 ,ст117

Параграф 30 Різноманітність ссавців: хижі, ластоногі, примати.
Прочитати та усно відповісти на питання1-5, ст.121
youtube.com/watch?v=gxgJ3gf9aHs


8 клас
Параграф 18 Робота серця
Прочитати та усно відповісти на питання ст.79

Параграф 19 Будова та функції кровоносних судин. Рух крові. Лімфообіг.
Прочитати та усно відповісти на питання на ст.83
interneturok.ru/lesson/biology/8-klass/tema-5-krov-i-krovoobrawenie/dvizhenie-limfy?block=player


9 клас
ст. 233-235 Репродуктивне здоров/я

Параграф 58 Цілісність організму людини


10 клас
Параграф 49. Головні групи еукаріотних організмів.
Виконати практичну роботу №4
"Порівняння будови та процесу розмноження клітинних і неклітинних форм життя" ст.223
  
Виконати тестові завдання до теми7 на ст. 224.



Всім- добрий день!
Завдання на наступний тиждень: з 06.04 по 10.04.

                                                      ВСТУП.

1.Учні всіх класів повинні мати зошити з виконанними письмовими завданнями.

2.Ці завдання підписанні (клас, прізвіще, ім/я) можно вислати або на електронну пошту: 

shelihova.lilia@gmail.com

або на viber +380958782853.                           01.04. 2020

5 клас
Параграф 28 Грунт.
питання 1-4 ст.124 усно
Параграф 29 Склад і властивості повітря.
питання1-5 ст.126 усно
6 клас
Параграф 32 Розмноження рослин.
питання 1-5 ст.124. усно

7 клас
Параграф 31 Особливості обміну речовин та травні системи тварин.
Письмова перевірочна робота.
питання ? 1,2 ст109; питання 1,2,3 ст.113; питання 1,2 ст.121. Дивись вступ 1,2

8 клас
Захворювання серцево-судинної системи, Профілактика.
Перша допомога в разі кровотеч. Ст. 83-85 Біологія Базанова.
Письмова перевірочна робота.
питання ? 3,5 ст.72; питання ? 1,2,4.Ст76  Дивись Вступ 1,2

9 клас
Підручник "Біологія" С.В. Межжерін.    Параграф 1 Біологія як система наук. Рівні організації..Параграф 2 Хімічні елементи, які входять до складу живих організмів.Вода та інші неорг. речовини клітини.  Прочитати та усно  на питання 1-6 ст.13.
10 клас
Параграф 50 Екологія - наука про довкілля.   Прочитати, відповісти усно на пит.1-4 ст.227.
Параграф 51.Екологічні фактори та їх дія на живі організми. Прочитати. відповісти усно,  на пит.1-4, ст.220.


Добрий день!

Завдання на наступний тиждень: з 13.04 по 17.04

5 клас
 Параграф 30 Властивості повітря
питання 1-4, ст. 129.Усно

6 клас
Параграф 33. Квітка як орган статевого розмноження рослин. Будова і різноманітність квіток.
питання 1-4, ст.128. Усно.     ( підручник Остапченко)

7 клас
Параграф 32 Дихальні системи тварин.
питання1-5, ст.131 усно
Параграф 33 Транспорт речавин у тварин.
питання усно 1-5,ст135. Усно

8 клас
Параграф 20 Виділення й обмін речовин в організиі людини. Будова сечовидільної системи. Сечовиділення і його регуляція.
питання1-8, ст. 91 усно     (підручник Т. І Базанова)

9 клас
Параграф 3. Прості органічні речовини клітини. Ліпіди-органічні сполуки, що не розчиняються у воді.
питання 1-6, ст. 18. усно
Параграф 4. Біологічні макромолекули- біополімери. Вуглеводи.
питання 1-5, ст. 22 усно.

10 клас
Параграф 52 Популяція та її властивості. Біологічні адаптивні ритми.
питання 1-4,ст. 235 усно.
Параграф 53 Екологічна система.
питання 1-5, ст. 239 усно.

 Бажаю успішного виконання  завдання

Чекаю ті письмові завдання, що були заданні на тому тижні. Це стосується 7,8,10 класів
( Дивись ВСТУП 1,2.)



Добрий день!

Любі мої учні, прошу Вас присилати свої роботи (дивіться ВСТУП 1,2 від 01.04.2020).

ЗАВДАННЯ на наступний тиждень: 21.04 - 24.20

5клас 
Параграф   27.Способи забраження Землі.
Виконати у зошиті !
 Практичне заняття (119-120)
Знаходження на карті екватора, полюсів, півкуль, материків і частин світу.

(як оформляти, приклад)

Завдання 1.
Знайшли і показали на карті Північний та Південний полюси Землі та лінію екватора.
- Екватор - це уявна лінія (коло), яка проходить на однаковій відстані від полюсів і ділить земну кулю на дві півкулі - Північну і Південну.
- Україна розташована відносно екватора у Північній півкулі

Завдання 2.     і так далі вже самостійно.


6 клас
Параграф 35.Запилення.
Усно відповісти на питання в кінці парагрфа.
Параграф 36. Запліднення у  квіткових рослин. Будова насінини.
Повторити параграф 33.  Виконати у зошиті! 
  Лабораторне дослідження
 Будова квітки. ( ст. 127).
(Якщо не знайдете живу квітку вишні, то використайте  малюнок 139, ст.125.)
                                                      Хід роботи    (приклад).
1. Розглянули будову квітки. Знайшли її основні частини: квітконіжку, квітколоже, чашолистки, пелюстки, тичинки й маточку.
                                       і так далі...

7 клас
Повторити параграф 33. Виконати у зошиті! практичну роботу №4.
                            Практична робота №4.
Порівняння будови кровоносної системи хребетних тварин. (ст.218)
Обладнання: схеми будови кровоносної системи риб, амфібій (земноводних), ссавців (малюнок33.4, ст.134)
                                   Хід роботи                     (зразок)
1.Розглянули представлені схеми кровоносних систем хребетних тварин. Риби мають одне коло кровообігу, амфібіі (земноводні) - два, ссавці -два кола кровообігу.
2. Серце риб складається з двох камер: передсердя і шлуночка, серце амфібій - з трьох камер ...
серце ссавців - з чотирьох .....
                                                          і так далі.
Примітка, Ваша таблиця буде складатися з 4 колонок:1. критерії для порівняння, 2. риби, 3.земноводні, 4. ссавці.
Висновок не писати.

Параграф 34. Виділення у тварин.
Усно відповісти на питання 1-4 ст. 139.
Параграф 35. Опорно-рухова система.

8 клас
Повторити параграф 21. Будова нефрону й утворення сечи.
У зошиті письмово відповісти на питання .? 1-4 ст.94

9 клас
Параграф 5. Амінокислоти і білки.
Відповісти (усно) на питання 1-6, ст.26
Параграф 6. Різноманіття білків. Ферменти - біологічні каталізатори.
Усно питання 1-6, ст. 31.

10 клас
Параграф 53. Екологічна система.
усно питання 1-5, ст.239.
Параграф 54. Потоки речовини та енергії. Ланцюги живлення, її трофічні рівні.
усно питання 1-5,ст.242.

                          Бажаю успіхів!



Добрий день!

Всі, хто прислав мені свої роботи, отримали оцінки, які будуть виставлені у журнал. 
Що стосується решти учнів, чекаю ще тиждень і також виставлю оцінки.


ЗАВДАННЯ на наступний тиждень: 27.04 -01.05 2020
5клас
Повторити параграфи 25-32

6 клас
Параграф 37. Проростання насіння
.Відповісти усно на питання 1-5, ст.139.
Параграф 38. Різноманітність плодів.
Відповісти уно на питання 1-4, ст. 144.

7 клас
Параграф 36. Типи симетрії у тварин. Способи руху тварин.
Відповісти усно на питання 1-3, ст. 147
Параграф 37. Покриви тіла тварин.
Усно питання 1-4, ст. 151.
Параграф 38. Нервова система. Її значення і розвиток у різних тварин.
Усно питання 1-4, ст. 155.

8 клас
Параграф 22. Значення і будова шкіри.
У зошиті заповнити таблицю "Функції шкіри", ст. 98.
Усно питання1-5, ст. 98.

9 клас
Параграф 7. Нуклеїнові кислоти та нуклеотиди.
Письмово у зошитах відповісти на питання 1-7, ст.35.

10 клас
Параграф 55. Динаміка та продуктивність екосистем.
Параграф 56. Біосфера та біогеохімічні цикли.
Письмово у зошитах відповісти на питання 1, 2, 3, 5, ст.251.




Вітаю всіх!

ЗАВДАННЯ на тиждень: 04.05 - 08.05

5 клас
Діти, хто не вислав практичне завдання на ст. 119-120, це в пар. Способи забраження Землі, негайно присилайте! Я виставляю Вам оцінки в журнал.

6 клас
Пар. 39. Ріст і розвиток рослин.

7 клас
Пар. 39 -42.
Зверніть увагу, які Вам були задані письмові роботи на попередніх тижднях!!!
Присилайте їх на перевірку. Мені треба виставляти оцінки в журнал!

8клас
Пар. 23. Терморегуляція.
Ст. 101 -104. 

9 клас
Пар. 8. Будова ДНК.

10 клас
Пар. 58 - 61


















Комментарии